Service

AgroConcept – În slujba fermierului și a afacerii sale prin asigurarea suportului tehnic și a intervențiilor de service rapide!

Soluțiile noastre

Cumpărarea unui utilaj New Holland sau a unei mașini agricole Kverneland este doar începutul unui parteneriat durabil. Veți fi însoțiți la fiecare pas al drumului de o echipă de profesioniști pregătiți și calificați, care sunt dedicați să vă ofere exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă dezvolta afacerea.

În cadrul reprezentanței sau la ferma dumneavoastră, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, oamenii de la AgroConcept sunt întotdeauna dispuși să facă un efort suplimentar pentru a vă garanta o satisfacție completă.

Procese și strategii de service

Departamentul Post-Vânzare are grijă de toate procesele de lucru și dezvoltă programul de suport, asigurându-se că toate așteptările fermierilor sunt îndeplinite. Pe durata campaniei agricole, strategia de service suportă o abordare diferită, 100% orientată către client, astfel încât toată cererea din piață să fie satisfăcută în mod corespunzător, prin extinderea programului de lucru și efectuarea intervențiilor în zilele de sfârșit de săptămână, dacă este cazul.

Servicii post-vânzare

AgroConcept garantează produse, soluții și servicii post-vânzare adaptate utilajului și fermei dumneavoastră. Vă puteți baza pe AgroConcept pentru servisare la superlativ, piese de înaltă performanță și acces la experți cu înaltă calificare, care sunt gata să vă ajute oriunde vă aflați și ori de câte ori aveți nevoie. 

Administrarea garanțiilor

Prin sistemul nostru de administrare a garanțiilor ne angajăm în protejarea investiției dumneavoastră. Fiecare echipament vândut de AgroConcept este verificat și pus în funcțiune de echipa de service înainte de a ajunge în curtea fermei dumneavoastră.

Materiale și lucrări cu caracter tehnic

AgroConcept informează fermierul cu privire la ultimele inovații și lansări ale producătorului utilajului. Fiecare echipament este livrat clientului împreună cu manualul de operare, iar la livrare, tehnicianul AgroConcept oferă toate instrucțiunile necesare unei bune funcționări a utilajului.

Asistență tehnică națională

Cele 16 centre regionale integrate asigură o acoperire perfectă a țării în termeni de procese de service, cunoștințe și instrumente tehnice.

Echipa de service cuprinde tehnicieni cu experiență în domeniul mecanicii agricole, cunoștințele acestora fiind îmbogățite în permanență prin programe de training tehnic, aspect ce conferă companiei AgroConcept autonomie în repararea și întreținerea utilajelor şi maşinilor agricole.

Mai mult, în activitatea de service de zi cu zi, utilizăm scule speciale de service proiectate să soluționeze probleme de mecanică în mod prompt, precum și Electronic Service Tool (EST) pentru diagnosticarea problemelor electrice/electronice.

Training-uri pentru operatori

Tehnicienii noștri consiliază operatorii în momentul livrării utilajului, în cadrul procesului de punere în funcțiune, iar training-ul operatorului continuă, după o perioadă, cu explicații suplimentare privitoare la exploatarea amănunțită a echipamentelor, în cele mai bune condiții.

Disponibilitate permanentă

Oricând şi oriunde pe teritoriul ţării, echipele de service AgroConcept pot accesa ASIST™, platforma de suport tehnic care oferă acces la o bancă de date mondială ce furnizează rapid un diagnostic tehnic și o soluție la problema semnalată, pentru a vă menține echipamentul pe teren.

Ia acum legătura cu noi

Ai nevoie de service?

AgroConcept se angajează să respecte în fiecare dintre principalele sale arii de activitate următoarele direcții: 

dedicarea permanentă față de fermierii român

oferirea soluțiilor de maximizare a eficienței

atingerea performanței.