În slujba fermierului și a afacerii sale prin asigurarea suportului tehnic și a intervențiilor de service rapide.

 

Obiectivul companiei noastre este de a oferi servicii de reparație pentru toate utilajele New Holland vizând, în primul rând, maximizarea profitabilității utilajului și satisfacției dumneavoastră.

 

Suntem în permanență implicați în proiecte ce au ca finalitate creșterea satisfacției clienților, prin:

  • Raportarea continuă la funcțiile de suport tehnic ale industriei de profil cu scopul de a dezvolta cele mai bune strategii și soluții.
  • Optimizarea programului ASIST™ care ne dă posibilitatea să accesăm o bancă de date mondială ce ne furnizează rapid un diagnostic tehnic și o soluție la problema semnalată.
  • Stabilirea unor standarde de service și a unor procese de lucru fluide pentru a putea servisa utilajele dumneavoastră la un nivel ultraperformant.

 

Technical Service

Garantăm service la superlativ prin:

  • Asistență tehnică națională – cele 12 centre regionale integrate, care se vor deschide în scurt timp, asigură o acoperire perfectă a țării în termeni de procese de service, cunoștințe și instrumente tehnice care întăresc abilitățile personalului în servisarea mașinilor New Holland. Echipa de service cuprinde tehnicieni cu experiență în domeniul mecanicii agricole, cunoștințele acestora fiind îmbogățite în permanență prin programe de training tehnic, aspect ce conferă companiei AgroConcept autonomie în repararea și întreținerea utilajelor New Holland.

  • Administrarea garanțiilor – prin sistemul nostru intern de administrare a garanțiilor, ne angajăm în protejarea investiției dumneavoastră New Holland. Fiecare echipament New Holland vândut în România este verificat și pus în funcțiune de echipa de service înainte de a ajunge în curtea fermierului.

  • Training-uri pentru operatori – tehnicienii noștri consiliază operatorii în momentul livrării utilajului New Holland, în cadrul procesului de punere în funcțiune, iar training-ul operatorului continuă, după o perioadă, cu explicații suplimentare privitoare la exploatarea amănunțită a mașinilor, în cele mai bune condiții.

  • Procese și strategii de service – departamentul Post-Vânzare are grijă de toate procesele de lucru și de dezvoltarea programului de suport, asigurându-se că toate așteptările fermierilor sunt îndeplinite. Pe durata campaniei agricole, strategia de service suportă o abordare diferită, astfel încât toată cererea din piață să fie satisfăcută în mod corespunzător, prin extinderea programului de lucru și efectuarea intervențiilor în zilele de sfârșit de săptămână, dacă este cazul.

  • Materiale și lucrări cu caracter tehnic – AgroConcept informează fermierul cu privire la ultimele inovații și lansări ale producătorului New Holland. Mai mult, noi identificăm, dezvoltăm și utilizăm scule speciale de service, proiectate să soluționeze probleme de mecanică în mod prompt, precum și Electronic Service Tool (EST) pentru diagnosticarea problemelor de electrică/electronică. Fiecare echipament este livrat clientului împreună cu manualul de operare, iar la livrare, tehnicianul AgroConcept oferă fermierului toate instrucțiunile necesare unei bune funcționări a utilajului.

  • Disponibilitate permanentă – echipa de service AgroConcept utilizează ASIST™, platforma de suport tehnic, în regie proprie, ceea ce înseamnă că personalul are posibilitatea de a găsi soluții la solicitările fermierilor 24/7.

 

 

Info AgroConcept: 0800 500 700


New Holland Utilaje Agricole © 2016
Sus