Post disponibil pentru Centrele Regionale: Carei, Cluj, Tulcea

Ce ne dorim de la tine?

  • Experiență de minimum 3 ani în vânzări, de preferat minimum 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole, în domeniul utilajelor agricole sau de construcții;
  • Cunoștințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet)
  • Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii;
  • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență.

Ce vei face?

  • Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
  • Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți;
  • Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
  • Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora;
  • Stabilirea și participarea la întâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii;
  • Întocmirea documentelor comerciale;
  • Asigurarea asistenței tehnice pentru clienți prin oferirea unui sprijin prompt și corect în rezolvarea problemelor apărute;
  • Acordarea de suport tehnic pentru clienții noi, dar și pentru cei deja existenți.

Pe lângă o carieră, oferim:

  • Pachet salarial competitiv, inclusiv comision din vânzări;
  • Tichete de masă și tichete cadou;
  • Zile suplimentare de concediu în funcție de vechimea în cadrul organizației;
  • Zi liberă de ziua ta de naștere;
  • Echipamente de lucru moderne: laptop, telefon, mașină de serviciu;
  • Asigurare de sănătate privată & servicii medicale în cazul diagnosticării inițiale cu afecțiuni grave;
  • Bonusuri prin programul de recomandări.
  • Accesarea unui plan de formare bine pregătit.

De ce să alegi să lucrezi cu noi?

La AgroConcept, punem oamenii pe primul loc!  Suntem o echipă unită, pasionată de agricultură și de inovație, care contribuie activ la dezvoltarea unui sector esențial pentru viitor.

  •  Stabilitate și siguranță: Lucrezi într-o companie lider pe piața echipamentelor agricole din România, cu un parcurs solid și în continuă expansiune.
  •  Oportunități de dezvoltare profesională: Îți oferim un mediu în care poți crește și învăța constant, cu acces la programe de training.
  •  Proiecte inovatoare: Vei avea șansa să lucrezi cu tehnologii de vârf și să contribui la modernizarea agriculturii.
  •  Recunoașterea performanței: Apreciem și recompensăm munca bine făcută, oferindu-ți suportul necesar pentru a-ți atinge potențialul maxim.
  •  Un mediu de lucru dinamic și prietenos: Ne mândrim cu o cultură organizațională deschisă, bazată pe respect, colaborare și sprijin reciproc.

Alătură-te echipei noastre și transformă-ți pasiunea în carieră!

Aplică
Formular AGENT VÂNZĂRI PIESE DE SCHIMB