BACK OFFICE SUPPORT/ASISTENT MANAGER

Departament: Operatiuni

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

 

  • Gestionarea fluxului pieselor de schimb (primirea mărfurilor, înregistrarea lor în ERP și descărcarea stocului)
  • Plasarea comenzilor pentru piesele de schimb și urmărirea acestora
  • Emiterea documentelor de transport pentru livrări
  • Gestionarea fluxului de livrare a utilajelor
  • Coordonarea și urmărirea fluxului de reparaţii (întregul flux operaţional de la comanda pieselor până la emiterea facturii)

 

NE-AR PLĂCEA SĂ TE CUNOAȘTEM DACĂ:

 

  • Ai minimum studii medii, diplomă de bacalaureat
  • Ai gândire analitică și atenţie la detalii
  • Ai abilități de operare a calculatorului
  • Cunoști o limbă străină de circulaţie internaţională, preferabil limba engleză
  • Ai disponibilitatea de a călători în interes de serviciu peste 70%



BENEFICII

  • Salariu fix
  • Bonuri de masă, diurnă, după caz
  • Telefon mobil, laptop
  • Oportunităţi de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv
  • Oportunități de training

 





TopContent

​​ Vă rugăm să aplicați cu acest formular și un membru al echipei New Holland Agriculture vă va contacta în scurt timp. Mulțumim.




Incarcați fisier pdf CV :
Fisiere acceptate: .pdf, .odt, .doc, .docx


Introduceți cuvintele de mai sus :


Câmpurile cu asterisc * sunt obligatorii
MiddleContent
BottomContent
Info AgroConcept: 0800 500 700


New Holland Utilaje Agricole © 2016
Sus